Praca

4 lutego 2019

—————————————————–Kierowca———————————————————

W związku z rozpoczęciem modernizacji torowiska tramwajowego i organizacją autobusowej komunikacji zastępczej, Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu organizuje nabór kierowców autobusów z kategorią prawa jazdy D oraz uprawnieniem do przewozu osób.
Osoby zainteresowane proszone są o zgłoszenie do działu kadr przy ul. Dworcowej 47, 86-300 Grudziądz tel. 56-45-04-221 lub mailowo kadry@mzk.grudziadz.pl
Pracownikom gwarantujemy zatrudnienie w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy.

Zapewniamy świadczenia dodatkowe gwarantowane zakładowym układem zbiorowym pracy.
Oferujemy umowę o pracę długookresową oraz umowę na czas nieokreślony.
Data rozpoczęcia pracy 15.03.2021 r. miejsce wykonywania pracy Grudziądz

—————————————————–Sekretarka———————————————————–

Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko sekretarki (asystentki)

Wymagania:              

  • wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe: administracja, ekonomia, finanse
    i rachunkowość, zarządzanie),
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Office (Word, Excel, Power Point),
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność,
  • umiejętność sporządzania pism kierowanych do organów administracji publicznej i osób fizycznych,
  • mile widziane doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku,
  • dobry stan zdrowia.

Miejsce wykonywania pracy: Siedziba Spółki – ul. Dworcowa 47, ul. Składowa,
86-300 Grudziądz,

Wymiar czasu pracy: Pełny etat (od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30-14.30). 

Rodzaj umowy o pracę: Umowa o pracę na okres próbny (max. 3 miesiące), umowa o pracę na czas określony, a docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony zgodnie z Kodeksem Pracy.

Wymagane dokumenty:

  • CV ze zdjęciem,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie RODO -wzór załączeniu
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy u innych
    pracodawców (oryginały do wglądu)
                

Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 19.05.2021 r. do godz. 14.00 mailowo na adres sekretariat@mzk.grudziadz.pl. 

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy, a po zakończeniu rekrutacji niszczymy. 

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami wybranymi na podstawie złożonych dokumentów, których powiadomimy o szczegółowym zakresie obowiązków.

Klauzula informacyjna RODO

Brak komentarzy

Zmiana rozmiaru czcionki
Tryb wysokiego kontrastu